This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym whatup

Mig og 3 venner har bestilt en rejse til asien på 5 uger ca – vi starter i Luang Prabang, tager bussen til Vang Vieng og videre til hovedstaden og flyver derfra til Cambodia (Sieam Reap) – tager bussen og flyver fra Phnom Pehn til Koh Samui rejser lidt rundt der og afslutter turen i Bangkok

Vi vil gerne prøve nogle ting som vi aldrig glemmer, og ville vide om nogle der ude i cyberspace kunne hjælpe os lidt.

Her er nogle af vores ideer indtil videre:
    Laos: Tubing selvfølelig, Mushroom shakes, Kuang Si vandfaldet, Caving

Cambodia: Se Angkor Wat, skyde med bazooka

Thailand: Dykke, se pingpongshow

– Nogle andre forslag? 🙂

Anonym Jens

Lyder som om jeres interesser mest omhandler druk og drengerøvs-ting, så jeg fortsætter i den stil:

Besøg et pizzaria i Cambodja og få en happy pizza med weed på. Køb derefter en ordentlig pose af det grønne – det er så godt som lovligt. Ryg jer en god pind før i tager op og ser solnedgangen på Angkor Wat.

Tag turen fra Sihanoukville til Kampot (tager en time så vidt jeg husker) som er en rigtig laid-back by og trek op til det forladte franske hotel på toppen af et bjerg.

Tvivler på i overhovedet kan komme til at skyde med bazooka og generelt er det rigtig overpriced.. Jeg ville bruge mine penge på noget andet…

På Koh Samui skal i straks sætte kurs mod Koh Tao som er mere backpacker-agtigt og mere festligt. Find baren der hedder Lotus Bar og jeg garanterer jeg en god aften. Her kan I også dykke. Såfremt der er Full Moon Party mens i rejser, skal i selvfølgelig også tage over til Koh Phangan (ligger mellem Koh Samui og Koh Tao).

Pingpongshow lyder sjovere end det egentlig er… men sørg for at bo på Khao San Road i Bangkok.. det er her det hele sker..

God tur!

Anonym Søren

Mht. hash og stoffer i Cambodja, så skriver Jens at “Det er så godt som lovligt”. Det er det i hvert fald ikke – og der er EKSTREME straffe i Cambodja for at blive taget i besiddelse af stoffer. Jeg vil ikke råde jer til at gøre det – heller ikke i Laos. Det er da ikke risikoen værd..

Nå – men for en god bytur i Bangkok så tag forbi Khao San Road (læs mere på http://www.khaosanroad.dk) Her kan man også bo billigt og få noget god mad.

God fornøjelse.

Anonym Søren Knudsen

Hej

Hvis I skal dykke i Thailand, så er det bedst på vestkysten. Østkysten, især Koh Tao er simpelthen overdykket – der er ikke meget andet at se på end andre dykkere efter min mening. Hvis I er i Cambodia, så kan det anbefales at prøve at dykke ved Sihanoukville. http://www.ecoseadive.com arrangerer billige overnatningsture hvor man overnatter på en lille ø mellem dykkene. Ret fedt =) Skydning i Phnom Penh er fedt, men rigtig rigtig dyrt… Men skal man give den gas, så er det sjovt.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account