Lyder som om jeres interesser mest omhandler druk og drengerøvs-ting, så jeg fortsætter i den stil:
Besøg et pizzaria i Cambodja og få en happy pizza med weed på. Køb derefter en ordentlig pose af det grønne – det er så godt som lovligt. Ryg jer en god pind før i tager op og ser solnedgangen på Angkor Wat.
Tag turen fra Sihanoukville til Kampot (tager en time så vidt jeg husker) som er en rigtig laid-back by og trek op til det forladte franske hotel på toppen af et bjerg.
Tvivler på i overhovedet kan komme til at skyde med bazooka og generelt er det rigtig overpriced.. Jeg ville bruge mine penge på noget andet…
På Koh Samui skal i straks sætte kurs mod Koh Tao som er mere backpacker-agtigt og mere festligt. Find baren der hedder Lotus Bar og jeg garanterer jeg en god aften. Her kan I også dykke. Såfremt der er Full Moon Party mens i rejser, skal i selvfølgelig også tage over til Koh Phangan (ligger mellem Koh Samui og Koh Tao).
Pingpongshow lyder sjovere end det egentlig er… men sørg for at bo på Khao San Road i Bangkok.. det er her det hele sker..
God tur!