This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camilla

hej alle sammen
    Min kæreste og jeg skal backpacke igennem new zealand, australien, vietnam, thailand, nepal, kina og japan fra januar til juli. Vi er ved at kigge på udstyr . Rygsækken er købt sp næste overvejelse er liggeunderlag og sovepose.
    Mit spørgsmål er hvor nødvendigt et liggeunderlag egentlig er. Vi regner ikke med at skulle sove i telt, primært på hostels og hjemme hos lokale (hvis muligheden byder sig). Vil I mene det er nødvendigt at købe en hjemmefra eller blot anskaffe sig en, hvis det viser sig at blive nødvendigt.?
    Tak for et inspirerende forum.
    På forhånd tak

Mvh Camilla

Anonym David Sylvest

Jeg vil ikke mene at i bestemt ikke skal tage sådan noget med og hvis “uheldet” nu skulle være ude og i skulle få brug for det kan i købe det til den tid.

Anonym Ilkin

Hi Chris,nice to hear this that u r interested in Indian Style Wedding .please check on the net..there are a no of good wdniedg planners who will provide you all different types of the wdniedg in India..contact and get the detail and select which one you are looking for If need any further details or information on wdniedg arrangements or India please write or call RegardsAshok Tripathi # +91-9811945211

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account