This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym javanse

Hej Allesammen!
    Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med Lisa sprogrejser, da jeg skal rejse med dem her til juni! – skal til San Diego, Oceanside, nogen der har været der på sprogrejse?!
    Hilsen Jannie

Anonym Pernille

Kom du afsted og hvordan var det LISA? Sys det er virkelig mærkeligt at man ik kan finde noget ris/ros om den, for ja de virker store og vil virkelig gerne afsted med dem.. Men er i tvivl, så vil gerne høre lidt om hvordan de er 🙂

Anonym Jannie

Hej! Ja jeg er i faktisk i Oceanside, Carlifonia lige nu og tog afsted med LISA! – ooog det er virkelig saa fedt og det hele har fungeret perfekt perfekt med vaertsfamilie og med skolen, saa kan varmt anbefale dem! hvis du har andre spoersmaal er du velkommen til at skrive til min mail: Javansep@hotmail.com
    MVH Jannie

Anonym Michelle

Jeg var med LISA! i Firenze i maj og juni her i sommers og det var en super fed oplevelse!
    Der var ingen problemer med noget og skolen var super god. Jeg fik lært meget på de 2 måneder, jeg var der. Jeg kan klart anbefale dem.
    Rigtig nok som andre siger, lidt mærkeligt man ikke kan finde noget om dem sådan. Selvom der ikke er skrevet så meget om dem, synes jeg ikke det skal afholde folk fra at tage afsted med dem alligevel. Jeg er glad for, jeg valgte at tage afsted med dem. Det virkede mest rigtigt. De var også rigtig søde til at svar på spørgsmål og jeg fik svar hurtigt fra dem.
    Så alt i alt en super god oplevelse med dem.

Anonym Stine

Kan bestemt ikke anbefale LISA! Var med dem til England, og det var en katastrofe fra ende til anden.

Heldigvis fik jeg kontakt til EuroStudy International, det var tilgengæld i top. Prøv at se hvad de tilbyder http://www.eurostudy.dk

Anonym explorer1

Hej Stine – hvorfor var LISA! en katastrofe?

Anonym Kristian Andersen

Hvis nogle har været i Brighton i England eller selv skal derover med LISA Sprogrejser snart – så skriv gerne! kristian1991@hotmail.dk

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account