This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mniko

Da jeg har hørt så meget dårligt om EF Sprogrejser, overvejer jeg nu af benytte Lisa Sprogrejser i stedet, men vil da lige høre om nogen vil dele ud af deres erfaringer med dette selsskab først 😉

Anonym Vibeke

Hejsa
    Hvorfor ikke bare selv tage på en sprogskole, du kan finde dem på nettet og kontakte dem, så er du også blandt forskellige nationaliteter
    se f.eks. http://www.sprog-portalen.dk

Anonym Anonym

Jeg har faktisk haft kontaktet nogle skoler i England, men synes ikke deres priser var særlig overskuelige og så ville det også have et registreringsgebyr.

Anonym Suna

Jeg var i Ecuador med LISA, synes det var super kanon!!!

Anonym mads

Hejsa,

Prøv at kontakte EuroStudy International sprogrejser, det er ikke dyrere end at kontakt dirkete til sprogskolen. Og her har du 24 timers nødtelefon, Rejsegarantifond og meget mere… Deres hjemmeside er http://www.eurostudy.dk.

Jeg har været med EuroStudy International 3 gange nu, og de kan virkelig anbefales.

LISA! kan jeg bestemt ikke anbefale…

Anonym Liam

Hej

Jeg benyttede mig af lastminute-sprogrejser.dk for et par måneder siden og dem kan jeg varmt anbefale. De ligger prismæssigt væsentligt bedre end de fleste (i hvert fald der, hvor jeg skulle hen).

Det er også meget hurtigere at bestille og mere overskueligt. Ved de andre steder skulle man først have en bekræftelse.

Anonym Hanne

Har selv haft en dårlig oplevelse med EF-sprogrejser. Det hedder sprogrejse, burde nærmere hedde druktur.
    EF løber fra deres ansvar overfor børnene.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account