This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym bunch

Hej Alle. Jeg er en pige på 20 år, som overvejer at tage på sprogskole med Lisa!-sprogskoler. Jeg ville imidlertid gerne i kontakt med nogen, som har erfaring med dette firma. Så hvis du kunne komme med lidt informationer, ville det lette beslutningsprocessen! Hvis der sidder andre derude, som kan anbefale andre sprogskoler er i også meget velkomne med et svar.
    -Slutteligt: Skulle der over i købet sidde en derude, som er ved at foretage den samme beslutning som mig – så kunne vi evt. finde ud af at følges?
    Vh Sanne

Anonym Anonym

Hej Sanne,
    Pønser på at tage ud at rejse fra 12. sep og op til en måned frem. Havde egentlig tænkt at tage på interrail, da det er billigere, men hvor vil du på sprogskole henne? Det ku være vi kunne finde ud af noget. Kender desværre intet til sprogskoler, men det lyder som en kanon oplevelse.
    Mvh Nina (26192284)

Anonym Anonym

Hej Nina.
    Jeg havde tænkt på at tage til new fra den 14 november og så fire uger frem. Logi + skole koster 12.000 og så kommer flybillet (har fundet til 4000,-) oveni. Så det er en slat penge, men det er en by og en kultur jeg bare må opleve – og da især på denne tid af året! Du kunne evt. checke http://www.lisa-sprogrejser.dk. Her kan du også bestille katalog (Husk fra 2005).
    Vh Sanne

Anonym Anonym

Nå ok… Jeg har boet i USA i et år så New York var ikke lige det jeg havde tænkt mig. Men tror jeg tager til Frankrig. Har dog fundet exis sprogrejser, det synes jeg du skulle tjekke ud, det ser godt ud. New York er en fed by!! God tur. Mvh Nina

Anonym Anonym

det lyder godt, glæder mig også til at opleve den! har du evt. nogle gode råd mht. fly osv.? Er lidt bedugget over at skulle flyve alene!

Anonym Anonym

det lyder godt, glæder mig også til at opleve den! har du evt. nogle gode råd mht. fly osv.? Er lidt bedugget over at skulle flyve alene!

Anonym Marion

Kære Sanne
    Har du sammenlignet priser med EXIS sprogrejser?
    Se http://www.exis.dk
    Skolen i Rambouillet har hele 30 timers undervisning om ugen, alle måltider også i weekenden til meget rimelig pris.

Anonym lotte Jensen thy

jeg har været med lisa til england 14 dage og var privat indkvarteret det var en utrolig dejlig tur, jeg tænker på at gøre det igen
    hilsen Lotte

Anonym Mads

Jeg var med EuroStudy International til New York – det var virkelig fantastisk. De har over 200 sprogskoler de samarbejder med.

Se at komme afsted og prøv det 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account