This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mads90

Hey Backpackers!

Står og har 6-7 uger i Sydøstasien om ikke så længe. Har billet til Bangkok t/r og ellers er intet andet planlagt endnu.
    Min foreløbige, meget løse plan, ser ud som følgende:
    Starter i Thailand, hvor jeg gerne vil være i og omkring Bangkok cirka 1 uges tid for at få lidt backpacker-spirit.
    Herefter fly fra Bangkok til Hanoi og cirka 2 uger i Nordvietnam med Halong Bay, Sapa osv.
    Efter Vietnam vender jeg tilbage til Bangkok.
    Videre fra Bangkok overvejer jeg stærkt at rejse til Nordthailand (Chiang Mai, Pai osv. 1 uge) og videre ind i Laos som jeg vil bruge 1 uge på.
    De sidste cirka 2 uger vil jeg så bruge på at chille i det Sydthailandske.

Lyder det som en okay foreløbig plan? Er bange for at jeg skal stresse rundt, hvilket jeg for alt i verden vil undgå!
    Er meget åben for inputs 🙂

Anonym Mads

Når du alligevel vil opleve Laos og det nordlige Thailand, hvorfor så ikke rejse fra Hanoi igennem Laos, til det nordlige Thailand – og så tilbage til Bangkok? Det lyder umiddelbart, ud fra dine planer at bedømme, som noget der kunne spare dig for noget rejsetid 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej.
    Din rejse lyder helt fint, når du ikke har mere ind seks uger er det fint at flyve, fra sted til sted, vietnam, laos, Thailand. gode lande at rejse i og så er det billige, god rejse, lars
    Du kommer ikke til at stresse, da du flyver, er man på en lang rejse, rejser man overland for at spare penge,

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account