This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kraz

I starten troede jeg det var et eller flere fjolser der vesvarede alle indlæg med “lol” – men nu er det sgi da overalt! Er det “maskinen” der er gået kludder i??

Anonym worldtraveller

Der står i et tidligere indlæg at backpackerplanet har været hacket… måske er det det… ellers er det nok bare nogle lallehoveder der syntes det var sjovt

Anonym admin

Hejsa

Ja der er en eller anden idiot der har hacket vores forum og erstattet alle indlæg med LOL, vi arbejder på at få rettet op på sagerne… Og håber på at alt er kørende igen i løbet af i morgen – og at alle tekster er genoprettet.

Med Venlige Rejsehilsner
    Peter Terp

Anonym Gitte

What an idiot… om det fattes hvad morsomt der er i det… Not cool at all 🙁

Anonym Youngstar

Små hjerner = små fornøjelser…

Der er bare nogen som ikke kan respektere andres ting /arbejde.

Men virkelig godt arbejde Peter og tak for en rigtig god side

Anonym admin

Så er vi næsten kørende igen – jeg har genoprettet 10800 spørgsmål / svar som i bruger har skrevet 🙂

Vi mangler desværre stadig nogle stykker, som vi vil kæmpe for at få genoprettet også…

Tak for jeres tålmodighed og fortåelse.

Med Venligste Rejsehilsner
    Peter Terp

Anonym solskinsglad

Nej, hvem der gider spilde sin tid med at ødelægge, det er svært at forstå!

Men en stor ros til backpackerplanetteamet. Jeg havde brug for at lave et par søgninger i dag, og jeg fandt, at det fleste af de svar jeg skulle bruge, allerede var genoprettet. Det er sgu hurtig reaktion, tak for det.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account