This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym xantippe20

Hey!
    Jeg drømmer om at rejse til London eller Paris og prøve at få et job osv. er der nogen herinde der har erfaringer med det? Eller eventuelt råd?

Anonym Rikke

Hej..

Jeg tog til London umildbart efter min studentereksamen i 2007.Jeg flyttede ind på dansk KFUK i Hampstead (dejligt område i zone 2 i nord London) Det er et Hostel hvor man er indlogeret på værelser med 3-6 andre personer. Man kan bo på K (som det kaldes) i op til 6 mdr. Og mange bor der i flere måneder og ofte op til de 6 mdr. Der er en fantastisk stemning og sammen hold. de fleste beboer arbejder rundt om i london eller studere. Det er relativt let at finde et job i London hvis du har et cv du kan aflevere.
    Jeg kna varmt anbefale K. Men det er en “dansk-hjem” i london. så hvis du tager til london primært for at blive bedre til sproget vil jeg anbefale at bo sammen med andre udlændinge. Fx. kendte jeg nogle der boede på et hostel tæt på K kaldt Hyelm (www.hyelm.co.uk).
    Så tjek de to muligheder.. Men en god og tryg start for et london-ophold er klart K (så fåe man etableret et netværk lynhurtigt, dog kun med danskere)

Håber det var lidt hjælp vdr. london…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account