This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DanielJohansen

Som ovenstående siger kan det måske betale sig, at købe dem i Thailand.

Alternativt er Amazon(.co.uk) meget billigere end de danske forhandlere. Som regel sælges bøgerne for i omegnen af £10 det vil sige 90 danske kroner, og bestiller du for over £25 er fragten betalt. I og med bøgerne afsendes fra England og der allerede er betalt moms af dem kommer der ingen told eller moms oveni beløbet.

Lonely Planet sælger dem også fra deres egen hjemmeside til nedsatte priser. Mange gange kan du købe tre og betale for to, eller få over 25% rabat. Det ender gerne i nogenlunde de samme priser som Amazons.

Rigtig god tur 🙂

Anonym Anonym

Jeg har lige købt LP Indien til 130 kr på saxo.com – det er vist under halv pris. og der var mange på tilbud! Så er der fragt oveni, men den forsvinder hvis man kan afhente selv eller købet for et vist beløb. Bøgerne i Vietnam og Thailand er tit kopier, dvs. direkte kopierede og derfor i dårlig kvalitet (synes jeg).

Anonym Tine

køb dem på Lonely Planets egen hjemmesideshop! Det er meget billigt og så er der ofte masser af gode tilbud, så som tag 3 betal for 2 🙂

Anonym loui0748

Hej alle!
    Jeg skal om 2½ uge på rejse. Jeg synes lonely planet bøgerne er vanvittigt dyre, så hvis nogen har nogle de ikke længere bruger er jeg meget interesseret! 🙂

Det drejer sig om: Thailand, Nepal, Indien og Sydafrika.

Louise

Anonym gæst

Hej

De kan købes i mange asiatiske lande, har set dem i vietnam , thailand , singapore. det en mere overkommelig pris .

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account