This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Helene

Proev at finde en Foreign Language Bookstore, de plejer at saelge rigtig mange forskellige rejseboeger, ogsaa om Kina.

Anonym Shyn

Laeste i Lonely Planet Vietnam at du som backpacker hoejest sandsynligt ville faa din Lonely Planet Kina konfiskeret hvis du medbragte en til Vietnam-Kina graensen, og meget rigtigt gennemgik de ogsaa min taske men havde heldigvis ingen LP Kina. Nu er det saa at jeg befinder mig i Kumning og skal bruge en LP Kina, er usikker paa om man overhovedet kan anskaffe sig en? Nogle der har erfaringer, er rimelig meget paa bar bund, og lokalbefolkningens engelsk er direkte elendig.

I saa fald LP Kina ikke saelges her, kan i saa anbefale en anden god guidebog?

Haaber nogle vil svare hurtigt da det haster lidt, bor paa et 15$ hotel nu, men skulle meget gerne vaere paa budget igen imorgen… 🙂

Anonym Sarah

Mht. bogen kan jeg desværre ikke hjælpe, men måske det er muligt at fande et billigere hostel på http://www.hostels.com
    Held og lykke.
    Kh. Sarah

Anonym Sarah

Mht. bogen kan jeg desværre ikke hjælpe, men måske det er muligt at fande et billigere hostel på http://www.hostels.com
    Held og lykke.
    Kh. Sarah

Anonym tln
    Anonym x

15$ er altså ikke dyrt i Kina

Anonym Shyn

Fandt Lonely Planet orginal, til 313 yuan 🙁 Men det var en invistering jeg maatte goere ellers ville jeg have vaeret paa bar bund.
    Og jo 15$ er imo dyrt, du kan sagtens faa fine rum til det halve, da det ikke er hoejsaeson pt., dorm rum helt ned til 1,5$ men i Kunming naermere 4-5$ men vil give dig ret i at storbyerne langs kysten sikkert har et helt andet prisniveau, forbereder mig paa Hong Kong hvor de simpleste rum skulle koste 30-40$, men har heldigvis moedt nogle tyskere jeg rejste med i 3 dage, de er pt. bosat i Hong Kong, men er i Shanghai til den tid jeg besoeger byen, og de vil laane mig deres lejlighed gratis, hvilket spare mig en del.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account