This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym helene

er næsten 100% sikker på at de ikke kan fås på dansk.. har aldrig set dem på andre sprog end engelsk.

Anonym fighter_88

Lonely Planet er så vidt jeg ved også kun dansk.. men det er da også bedst når i skal til et ikke dansk talende land ??

Anonym callemülle

Tak for svaret Helene. Var os næsten 100% sikker på de ikke fandtes på dansk.. Øv øv for det!!

Fighter_88 tak for svaret, men nu er det jo os selv der skal læse bogen og er ikke helt så stærke i det sproglige engelsk så kunne være rart hvis det var muligt at få den på dansk, når nu det skal være ens bibel i 3 måneder. Men tak alligevel!!!!:-)

Anonym Callemülle

Hej med jer allesammen!

Min veninde og jeg skal afsted til Asien her i Februar og skal helt klart have fat i Lonely Planet bøgerne til vores rejse. MEN er dernogen af jer der ved om de findes på Dansk???? kan ikke finde dem nogen steder, og vi ville rigtig gerne have dem på Dansk.

Hilse Katja

Anonym Mette

Den findes på Engelsk, men også tysk, fransk osv. Men IKKE dansk.
    Det skal I se som en fordel, hvis I feks. skal spørge om noget og lige ka slå det op og vise det på engelsk, fremfor et sprog de ikke forstår.

PS: hvis jeg var jer, så ville jeg bruge den sidste tid inde februar på at lære så meget engelsk som muligt, da I får svært/sværere ved at klare jer på dansk og håndfagter.

Anonym Anonym

Vi har ikke noget problem med at klare os på engelsk i tale. vi ville bare gerne slippe for at læse det, da det tager længere tid for os og vi skal ha elæst mange bøger.. men tak for hjælpen…

Anonym Ib Jeppesen

Hej her er en link. til en der skulle sælge den på dansk jeg har selv lige bestilt en da jeg ikke kan englisk.
    http://www.adlibris.com/dk/product.aspx?isbn=8791296323
    hel og lykke med jeres tur
    Ib

Anonym katja

Fedt fedt fedt…. Tusind tak for hjælpen…. Den vil jeg lige prøve og kigge på engang….. Ved du hvor meget der står til hvert land i den. Og hvor mange sider er den på?????

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account