This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym A-man

D. 14 jan tager jeg til Thailand hvorefter jeg de næste 6 mdr skal rejse rundt i Thailand, Malaysia, Australien, New Zealand, Fiji og USA.

Og da jeg ikke gider slæbe 6 forskellige murstenstykke Lonely Planet-bøger med er mit spørgsmål om det er nok bare at købe 1 bog om Thailand og så købe/bytte sig frem som man kommer til nye lande??

På forhånd mange tak for svarene

Anonym Pernille

Det kan du sagtens, faktisk kan du bare vente med at købe bøgerne til du kommer til Thailand, det er meget billigere, og de har rigtig mange brugte bøger i nærheden af Khao San Road i Bangkok. Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med at finde dem i de forskellige lande.

Anonym Fisker

I Bangkok og andre steder i Sydøstasien er man begyndt at lave billige kopier af LPs guidebøer, det betyder at du kan få en helt ny udgave af guidebøgerne billigt.

Visse kort og illustrationer er ikke så tydlige i kopierne, men ellers er alt i orden.

Et godt råd er i øvrigt at bruge en anden guidebog end Lonely Planet – flere andre guidebøger er meget bedre.

Anonym Helmark

Fisker hvilke andre bøger vil du andbefale, til thailand og der omkring.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account