Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503900
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200033 bbp-reply-position-1 odd post-3503900 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Michael G

      Jeg fatter ikke hvorfor flybiletter skal have sådan et latterligt format.

      Jeg har altid været meget påpasselig med ikke at bukke dem, fordi at der jo er en magnetstimmel og jeg vil ikke stå i en lufthavn med en flybillet der ikke virker.

      Må man folde dem på midten, så der er plads til dem?
      Der står intet om det på bagsiden af billetten.

      #3503908
       Claus Pedersen

        Det må man umiddelbart godt.. Du bliver ihvertfald ikke nægtet adgang hvis din billet er bukket/bøjet eller krøllet.

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log in with your credentials

      or    

      Forgot your details?

      Create Account