This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LS

Hej Alle.

Min kæreste og jeg skal på en 4 måneders rejse rundt i Aisen, men er lidt i tvivl omkring hvor mange penge vi skal regne med at vi bruger om måneden tilsammen?

Hjemmefra er alle flybilleter købt. Et par enkelte overnatninger og en 10 dags trekking tur med alt betalt.

Vi skal ikk leve i luksus, men heller ikk helt på bunden.
    Vi vil gerne dykke lidt på noget af turen?

Anonym none

Hmm ca 5000 pr mand pr måned, det er ikke helt forkert regnet.

Men som i selv skriver, det kommer jo meget an på hvor man sover, hvor man spiser og hvordan man rejser rundt.
    Brugte selv ca 20000 da jeg var i Vietnam sidste år.

http://www.tersing.com

Søren

Anonym belle

Jeg har lige rejst 2½ måned rundt i asien alene og der har jeg brugt ca 50.000 alt incl (også fly til og fra danmark) men jeg manglede heller ikke noget og gjorde bare hvad jeg havde lyst til uden at se på prisen så det kan nemt gøres meget billigere.

Anonym Anonym

Hej, vi var to voksne og to børn afsted i 6 uger sidste sommer. Vi var i Thailand og Malaysia og havde kun flybilletter fra DK til Bangkok. Vi fløj en del rundt (det er billigt) og brugte ca 35000 kr. Vi sparede ikke på noget og sov fint fint, flere steder med pool og alle med aircon.
    God tur.

Anonym Rasmus

Nu kommer det også meget an på hvor i skal rejse i Asien!! priseksempler pr dag pr person(rimeligt budget med plads til lidt fester osv, men stadig transport osv på budget)
    Malaysia/Thailand 150-200, Vietnam/Laos/Cambodja 100-150, Kina 200-250, Singapore 300, Indonesien 150, Indien 100, Rusland 300, Iran/pakistan 80-100…
    Så kan man selv regne på det.. plejer selv at sige ca 6000 pr måned pr person… Dykning koster ca 3-400 kr for en 1-dags tur med 2 dyk…. certifikatet i Thailand er ca 12-1600 kr…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account