This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jak

Hey alle sammen

skal til næste år til Machu Picchu, nogen der har anbefalinger til gode bureauer de har rejst til Machu Picchu med? (vil gerne via inca trail)

Anonym DanielJohansen

GAP Adventures er ekstremt professionelle og utvivlsomt den bedste tur jeg har haft med en organiseret gruppe nogle steder i verden. Udover at guiderne var meget velinformerede og gode til engelsk, var maden de lavede på inkastien nærmest bedre end hvad vi kunne finde i resten af landet:) Derudover brugte en medarbejder fra deres lokale kontor i Cusco en hel dag på, at hjælpe mig med forskellige anliggender (bank, advokat, politi) rundt i Cusco by for igen, at få bragt mit papirarbejde i orden til stien, efter jeg havde fået stjålet alle mine ejendele.

Det eneste store minus ved GAP Adventures om jeg ser det er prisen. Det kan gøres til en meget fornuftig pris, hvis man bestiller en større pakke der inkluderer en masse andet også når de har tilbud.. De iøjnefaldende problem med den løsning er selvfølgelig, at du bliver lidt låst da du er nød til, at følge netop den rute og de mennesker. Bestiller du inkastien isoleret betaler du en meget høj pris.

Husk at bestil i god tid, da inkastien hurtigt bliver fyldt op:)

Anonym NNN

prøv Bamba, de er gode og billige 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account