This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej alle. Jeg har lige skrevet et indlæg om Rom, hvor jeg også skal hen i september, dog efter mit ophold i Madrid 🙂

Jeg ville hører hvordan sikkerheden er for piger (læs: lyshårede piger) i Madrid, som rejser alene, og skal med metro eller andet transport. Jeg skal bo i campingvogn i scooby medina, som er et sted for Galgoer. (…forresten vil du med?) – Så jeg skal kun være alene på transporten. (… Hvis jeg altså ikke finder en rejsekammerat)

På forhånd tak!

Anonym Boge14

Hi!
    Nu har jeg ikke rejst lige i Madrid og er heller ikke en pige, så jeg burde jo være lidt uerfaren 😀 Men alligevel jeg lige påpege, at da jeg rejste rundt i Barcelona mærkede jeg absolut ingen farer. Og de piger jeg mødte rejste også i sikkerhed. Dog blev jeg to gange spurgt om at blive fotograferet af pga. mit blonde hår. Men jeg tog det blot som en oplevelse og man kan let falde i snak med dem. Helt sikkert ville der være nogle, der kigger efter dig, men ikke i så høj grad som hvis du rejser rundt i Indien downtown. Så istedet for at frygte for dit udseende, tror jeg faktisk det også kan gavne dig på mange punkter 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account