Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3528964 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Assos

Hej

Jeg tænkte bare på om der var nogen der kunne fortælle mig om det er relevant at tage malaria medicin når man skal rejse til Nepal?? skal også tilbringe 4 dage i Indien

Anders

globetrotten

I Indien skal man tage malariamedicin – men da det kun er fire dage, ville jeg ikke gøre det. I Nepal er det nødvendigt, hvis du tilbringer lang i lavlandet, dvs. Terai. Royal Chitwan ligger i denne region, men hvis du blot skal med en guided tur i nogle dage hertil, ville jeg også skippe malariamedicinen. Resten af Nepal ligger i en sådan højde, at der ingen malaria er.

Helene

det er selvfølgelig en god ide at høre andre rejsende, hvad de har gjort, men snak med din læge eller kig på statens seruminstituts hjemmeside.. de ved hvad de snakker om.. du vil helst ikke ende med malaria, fordi en eller anden knold sagde, at du ikke behøvede at tage medicinen!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account