This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Trøjborg

Hej!
    Er der nogen, der ved, hvor i Vietnam man skal være på vagt overfor malaria? Og evt tage forebyggende piller? Og er det nødvendigt at tage et myggenet med hjemmefra?
    Jeg og en veninde skal en måned til Vietnam i maj og rejse rundt med rygsækken. Vi har søgt på forskellige hjemmesier, bl.a. statens serums institut, men synes, vi får blandede informationer.
    Håber, nogen kan svare!
    Vh Christine

Anonym jakobsenpernille

Hejsa…
    Jeg er netop kommet hjem fra Vietnam hvor jeg var i 1,5 mrd og var stort set overalt i landet. Mig og min veninde tog ikke malarie piller (eller det vil sige at jeg stadig tog mine Vibradox efter vi også havde været i Cambodia, og man skal tage dem en mrd. efter man forlader et malarie plaget land). Men vi mødte ikke en der tog malarie piller i Vietnam og vietnamserene kiggede også underligt på os, når vi spurgte! Mht. myggenet har vi ikke haft vores i brug – og da vi havde homestay i Sapa, hvade familien sørget for myggenet til os!
    Men GLÆD jer – Vietnam er et af de mest FANTASTISKE lande jeg nogensinde har rejst i.
    Pernille

Anonym Anonym

Har også rejst over ret store dele af Vietnam, og har ikke på noget tidspunkt taget malaria piller, Vietnam er stortset malaria frit område, det kan ske at kommer du dybt nok ind i junglen at det kan forkomme, 🙂 men ellers er det ikke noget du skal have bekymringer for.

Søren

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account