Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3536621
     SarahEriksen

      Hej !

      Jeg tar til Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam og Filippinerne om en måneds tid, spørgsmålet er så:
      – I hvilke lande behøves man at tage malariapiller?
      – Nogen erfaringer med Malarex (malariapiller) i Sydøstasien? Tog dem i Sydamerika og har en del i overskud nemlig:)
      – På seruminstituttets hjemmeside står der at man evt kan få en tyfus vaccine for at være på den sikre side, nogen meninger om det?

      Håber på svar og på forhånd tak!

      // Sarah

      #3536625
       Lotte

        Jeg planlægger selv tur til Asien og nedenstående side har været en stor hjælp for mig…

        http://www.sikkerrejse.dk/Sikkerrejse.aspx

        Mange venlige hilsner
        Lotte

        #3536626
         none

          Jeg skal selv af sted til næsten de samme lande om mindre end en måned. Min læge mener der er stor risiko for at få tyfus i det område, det eneste han gav mig var en recept på diarrepiller og så netop kapsler til forebyggelse mod tyfus.
          god rejse
          Elena

          #3536675
           lauridsen_lars@hotmail.com

            hej sarah.
            Det er altid godt og have malaria piller med .hvis uheldt er ude, kan du bruge dem som behanling,
            Den myg man skal passe mest på, er den der smiter en med dengifeber,der er ikke mange back packer som for malaria i östen, men flere for dengifeber og den snakker man aldrig om, du kan laese om den den i din guidbog eller snak med din laege om den.
            mit bedste råd er at passe på dig selv og det gör du bedst ved at passe på mellem 5 om morgen til 7 og 5 aften til 7 aften, der er de mest på og husk at sov med mygenet, der hvor det er muligt.Ellers god rejse, du for en kanon oplevelse og du ville elske östen, lars

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account