This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle!
    Jeg står og er på vej til Filippinerne her om en måneds tid. Men har stadig ikke fundet ud af hvad jeg skal gøre mht til malariapiller. Jeg har fået af vide at det er meget billigere at købe dem dernede. Kan det lade sig gøre? Eller er det overhovedet nødvendigt med malariapiller? Hvis det er, hvilket mærke skal jeg så gå efter?

Andre gode fif er også velkomne:D

Sidsel

Anonym M&T

Hvis du lander i Bangkok, kan du få en god kvalitet af malaria piller. Men der florer uheldigvis en del medicin uden malariamiddel i, som bliver solgt under samme kendte navne. så der er det godt at være på vagt.
    Man kan sagtens beskytte sig uden malaria piller, ved brug af myggebalsam som indeholder “DEET”<=HUSK. Så er du også beskyttet mod denguefeber. Personligt er valger faldet på LARIAM en god og billig malaria pille.

Anonym Pelle

Ofte kommer det an på hvor i landet du skal hen, om det er nødvendigt med Malaria-piller… Nogle hovedstadsområder er bl.a. malaria-fri, mens jungleområderne har malaria.
    Så undersøg evt. hvordan malaria-forholdene er lige præcis der hvor du skal hen i landet.

Anonym Petssa

Jeg tog malarone, de steder hvor jeg skulle bruge det.
    Hvis jeg var dig, ville jeg tage en snak med min læge om det og ellers købe pillerne hjemmefra. I det lange løb er det ikke meget du sparer ifh til hvor dyr en rejse kan være, og det ville være bittert, at få nogle piller der ikke virkede ordentligt. Derudover er der forskellige bivirkninger ved de forskellige produkter! mener malarone er dem med mindst/mildst bivirkning, men de er sjovt nok også de dyresete

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account