This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej

Jeg rejser til Asien, nærmere betegnet Thailand, Laos, Cambodia, Malaysia og Fillippinerne, om en måneds tid. Jeg har de fleste vacciner i orden, men tvivler stadig på hvorvidt jeg skal tage malaria-piller eller ej. De er dyre, og kan have store bivirkninger!

Er der nogen der har nogle gode råd. Hvilke piller kan anbefales? Er det nødvendigt at tage dem, hvis man passer på, med net og spray??

Vh

Marianne

Anonym Charlotte Lund

Generelt er det en god ide at tage malariapiller, men det er naturligvis en smagssag. Hvis man ikke tager dem er det en meget god ide at søtte sig ind i hvad symptomerne for malaria er, og sørge for at have kinin med, som er til at slå malaria i udbrud ned med.

Jeg er selv holdt op med at tage malariapiller da der efter hånden er flere bivirkninger og meget kraftige bivirkninger. Det er naturligvis værrer at få malaria efter som man kan dø af ubehandlet malaria. MEN tag dine forholdsregler hvis du undlader dem – myggenet, myggespray og lignende er en god ide.

Med Venlig Hilsen
    Charlotte

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account