This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sally Heeley

Hej.
    Jeg skal 3 måneder til Asien med en veninde, vi har styr på vores vacciner, og havde selvfølgelig os tænkt os at købe malaria piller. Men nu har vi hørt at der er meget billigere at købe malaria piller når vi kommer derned. Nu er mit spørgsmål så, om dette er sikkert? Er der nogen der har erfaring med det? Tak på forhånd

Anonym Sussie

Hej.

Jeg har købt malariapiller på Borneo. Det var fuldstændig samme pakke som dem der var medbragt fra Danmark – men bare meget billigere. Og købte dem efter anbefaling fra min læge, da jeg strandede pga vulkanaske og ikke derfor pludselig manglede 1 pk. Det er ikke alle steder de har dem.. Så derfor kan man ikke være 100 % sikker på, at man bare lige kan gå ind og købe dem.. Det nok det største problem. Og husk I skal starte op et par dage før – Bare hvis I rejser direkte til et land med risiko for malaria.

Anonym Anonym

Hej, tak for svaret. Vi starter et sted hvor der ikke er brug for pillerne. Men hvis det ikke er sikkert man kan få dem alle steder, så er det måske dumt at satse, selvom der er penge at spare.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account