This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Helle

Da jeg tog til Kina snakkede jeg med min læge om det, og han anbefalede nogle, og jeg fik afvide at det afhænger af hvilket område de skal til. Så derfor vil jeg anbefale dig at snakke med din læge, så kan han anbefale dig de helt rigtige.

MVH Allan

Anonym hellebj

Hej :o)

Jeg rejser 4 mdr. til Sydøstasien til januar, og har et par spørgsmål ang. brug af malaria-piller.
    Jeg rejser til Filippinerne (Manila, Cebu, Palawan mm.) hvor det primært står på dykning og strandliv. Derefter går turen videre til Malaysia, Singapore, Sumatra (dykning og primitivt jungleliv, trekking mm.) og afslutningsvis Thailand (både Nord- og Sydthailand).
    Er der nogen der har erfaringer med at rejse i disse lande – i så fald, hvilke malaria-piller brugte i? Hvilke vil i generelt anfalde eller fraråde mig at tage, og er det overhovedet nødvendigt for mig at tage malaria-piller på min tur?

Vh. Helle

Anonym Lisbeth Friis

Hej Helle
    Hvorvidt du bør bruge Malaria piller eller ej og hvilken type, bør du afklare med en læge. Egentligt er det lidt underligt, at lægen ikke har bragt det på bane i forbindelse med du har fået alle de øvrige vaccinationer man bør have før sådan en tur.

VH
    Lisbeth

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej helle.
    Hvis jeg var dig ville jeg ikke spise dem, men tag dem med hvis uheldt er ude kan du behandle dig selv,til du kommer til en laege og finder ud af om du har malaria,Den rejse du skal på,er chancen meget lille for at du bliver smitte,folk glemmer alt om dengi fever som er meget mere udbredt de steder hvor du skal rejse,også en myg,hvor man kan blive syg og dårlig,men findes ingen behandeling,få en kure med på din rejse, og ellers pas på dig selv husk og laes om dengi fever, den er mere vigtig at holde öje med ind malaria,og der er marlaria i de lande du skal rejse men ikke på den normale back packer rute,lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account