This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Velur

ved nogen om man kan købe malaria piller og de der impræneret myggenet nede i Marokko? Tak

Anonym magnus

Du skal da ikke tage malaria piller for at tage til marokko. Husk de kan godt have nogle meget grimme bivirkninger

Anonym Anonym

Det eneste jeg vil anbefale til Marokko er difteri og self. stivkrampe!

Anonym Nina

Malariapiller får du på recept hos din læge her i danmark, så det er noget der skal ordnes før afrejse.

Anonym Pia

Nej det ved jeg godt men vi skal jo cykle HELE afrika rundt og derved kommer vi igennem flere malaria “farlige” egne og så ville det være rart at være forberedt

Anonym Anonym

Du kan sagtens købe malariapillerne i Afrika. Det er MEGET billigere. Jeg havde købt hjemmefra for næsten 1000 kr til tre mdr., min veninde købte dem i Tanzania, hun gav knap 100 kr for piller til ca. 2 mdr.!
    Så længe du undersøger, hvad de hedder (vi fik Doxycyclin) og hvor mange miligram, så kan du sagtens gå ind på et apotek dernede og købe dem! De ser anderledes ud, men virkningsstoffet er det samme!
    Myggenet ved jeg desværre ikke!

Anonym Pia

Tusinde tak for det:)

Anonym .d

Vil mene at man skal købe Malarie piller hjemem fra da man aldrig ved hvad der er i det lort i andre lande..
    Det kan værer farligt, for der er noget i nogle af de Billige produkter der nede der kan smadre dine blod legemer.
    Men hvis de hedder Doxycyclin, er du vil sikker nok.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account