This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Mange gode råd under Forum/Asien og så indlægget Malariapiller Cambodia & Vietnam

Anonym Anonym

Jeg ved, at der i mange lande ligger de internationale SOS-klinikker, som sælger malariapiller – ( vacciner også, hvis i skulle have glemt nogle hjemme fra! )
    Jeg købte doxycyclin stada, og to dem forbyggende over flere mdr., derved fik jeg ingen alvorlige bivirkninger. Man skal dog regne med at man let bliver fuld, og har det VÆRSTE tømmermænd ever..
    Hvis man tager medicin ( f.eks. for epilepsi ) skal man snakke med en læge, da det kan have konsekvenser.
    Jeg kan varmt anbefale det- for ja, jeg fik i hvertfald IKKE malaria…
    go’ tur!

Anonym mors-pigerne

Hejsa!

vi er to piger som skal ud og rejse til sommer, turen varer 6 måneder!

Dette kommer til at koste dyrt i malaria piller i dk, så derfor vil vi høre om det er muligt at købe dem undervejs? eller på andre måder end hos en læge?

venlig hilsen Tina og Charlotte

tinaand@hotmail.com

Anonym Michael

Først af alt, læg alle bekymringerne bag jer! For det andet, hvor skal i hen? For det afhænger af i hvilke lande i skal opholde jer…! I skal selvfølgelig ikke tage malarie-piller i lande, hvor de ikke er nødvendige.
    Og jo, der er mulighed for at købe sig til malariepiller i udlandet, men jeg ved af erfaring at dem du “får” her hjemme (malerone) er gode piller, som er godkendt af læger, dette kan du ikke være sikker på når du rejser og køber piller på et tilfældigt “apotek”. Jeg har selv haft dårlige erfaringer, med piller som gav mig mareridt! Hvis jeg var jer ville jeg undersøge i hvilke lande i har brug for pillerne, og derefter snakke med en læge, måske kan der findes en god pris når i er to der skal bestille…

Anonym thomas

Hej. ikke så meget et svar som et håb om lidt hjælp. går i 3g, igang med stor opgave, og har om netop malariapiller. jeg skal finde to artikler, en der er imod brugen af malariapiller, og en anden, der er for. har fundet en artikel, som taler stærkt imod pga. hendes egne taumatiske oplevelser, men mangler altså at finde en kilde med nogle, som siger, at der fx kan forekomme bivirkninger, men at malariapiller er gode og enormt vigtige, som et eksempel.

Anonym thomas

Hej. ikke så meget et svar som et håb om lidt hjælp. går i 3g, igang med stor opgave, og har om netop malariapiller. jeg skal finde to artikler, en der er imod brugen af malariapiller, og en anden, der er for. har fundet en artikel, som taler stærkt imod pga. hendes egne taumatiske oplevelser, men mangler altså at finde en kilde med nogle, som siger, at der fx kan forekomme bivirkninger, men at malariapiller er gode og enormt vigtige, som et eksempel.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account