Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531458
     Mandus

      Hej. Jeg skal her d. 1 dec 3 mdr til Indien med min mor og lille bror, og vi ved ikke helt hvad for nogen malarie piller der er bedst? En jeg kender har foreslået mig malarone, der skulle ikke rigtig være nogen bivirkninger ved dem? Og så vil jeg også gerne vide om man kan købe malarone piller i Indien?
      jeg takker mange gange på forhånd:)
      MVH

      #3531459
       ACecilie

        Jeg har hørt at malarone skulle være noget af det værste…

        #3531461
         none

          Jeg har taget malarone i en uge i Thailand, og havde ingen bivirkninger af dem. De er desværre også ret dyre!Jeg ville personligt købe malariapillerne hjemmefra, da man så er 100 % sikker på at det er den ægte vare man får. Lidt mistroisk er man vel altid:)

          #3531465
           Anonym

            Jeg tog Vibradox i Thailand og Cambodia og havde ingen bivirkninger. De koster det halve af Malarone.

            #3531466
             Line

              Jeg tror du skal snakke med din læge om det. Det er noget med at malariamyg i nogle lande er resistente over for en bestemt slags malariamedicin.

              #3531473
               Anonym

                Har selv spist diverse former for malariapræparater. Jeg vil råde dig til at holde dig fra din læge og i stedet bestille tid på Statens Seruminstitut (ved selvfølgelig ikke hvor du bor). De har fuldstændig styr på det hele, og du får en perfekt vejledning.
                Hvid du ender med at købe Malarone, så spis dem sammen med dit aftenmåltid, ellers kan de godt være lidt hårde ved maven, og det har man absolut ikke brug for i Indien!!!! Ellers havde vi ingen bivirkninger.
                God tur
                Raslyng

                #3531470
                 Anonym

                  Jeg synes, du skulle læse lidt om hvor alvorlig en malaria infektion egentlig er. Du vil finde ud af, at det nok er smartest at få en lægelig vurdering.
                  Jeg vil ikke tage noget fra alle de gode backpacker erfaringer, der er herinde, men folk har trods alt ikke taget en medicin uddannelse. Desuden responderer folk vidt forskelligt på malaria piller.

                  #3531499
                   DeXter

                    Nu er jeg ikke nogen ekspert på området, men ved at man ikke må tag malarone over så lang en periode.

                    #3531492
                     Mandus

                      tuisinde tak for alle rådene! jeg tror jeg prøver at kontakte statens seruminstitut

                      #3531505
                       ChellBabs

                        Jeg har hoert, at en af bivirkningerne ved malarone er at man kan tabe haaret, hvilket ville vaere rimelig traels synes jeg 🙂 jeg er lige nu i Indien og tager vibradox. Jeg har ikke faaet bivirkninger, men man kan jo blive syg i helt op til 3 mdr. efter afgang fra malariaomraader 🙂 desuden koster de kun det halve af malarone og skulle ogsaa virke mod daarlig mave siger min laege 🙂 God tur!

                      Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

                      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                      Log ind med brugernavn & kodeord

                      eller    

                      Glemt dine oplysninger?

                      Create Account