This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jantzen

Hej..Vi er i stor dilemma, mht om vi skal tage malariapiller eller ej, når vi i juli/august måned skal til Thailand(nord) og Laos. Laos er jo højrisiko land for malaria og vi vil gerne trekke der, så måske vi burde tage malariamedicin. Men er også bange for de mange bivirkninger. Hvilke erfaringer har I med malariamedicin? Og ville I turde tage til Laos uden??

Anonym Anonym

Jeg så – eller hørte – måske 3 myg i Laos i august 2006. I dag ville jeg ikke have brugt 10 kr. pr. pille!

Anonym Anonym

Det er noget med at 99% af de danskere, der bliver smittet med malaria bliver smittet i AFrika (syd). Har selv rejst i Asien og havde meget daarlige oplevelser med malaria pillerne (Mareridt, soevnloeshed og haartab) – Siden har jeg ikke taget dem og der er aldrig sket noget – brug hellere pengene paa myggespray!

Anonym Anonym

Da jeg var i Laos tog jeg malariapiller (doxycyklin). Men de ødelagde mit spiserør, dvs da jeg kom til Vietnam røg jeg på sygehuset:(
    De fleste vi mødte i Laos tog ikke malariapiller, men havde noget med til hvis de fik symptomerne.. Ved det ikke, det er et svært spørgsmål..

Anonym Petssa

Jeg staar selv i samme problem.. Snak med jeres laege om det, det er hvad jeg har gjort. Han/hun vil kunne hjaelpe jer bedst og finde de piller med faerest bivirkninger til jer..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account