This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kiaveise

øhm nu har jeg ikke prøvet det, men umiddelbart ville jeg ikke turde og tage det med når der står et andet navn på, men på den anden så er det jo bare malarie piller.
    Jeg havde maleri piller med til gambia og selvom de tjekkede min håndbagage så tjekkede de ikkke navn osv på pillerne de kiggede ikke engang på det..

Anonym Lisbeth Friis

Men du behøver vel ikke have alle 60 piller i håndbagagen? Hvis du starter med at sluge den første, kan du nøjes med at have en eller to i håndbagagen…i en lille gennemsigtig pose eller måske i møntrummet i din pung!

Anonym jak

hey alle sammen
    har købt 60 malariapiller (vibradox) af min søster (hun kunne ikke tåle dem)
    jeg bliver dog nødt til at have dem med i håndbagagen, da jeg skal bruge dem i starten af min tur

hvad er jeres erfaringer med at have malariapiller i håndbagagen?
    kan jeg få problemer med at de ikke står i mit navn?

Anonym Maiken

Ellers kan du vel bare tage den label med sin søsters navn af æsken?

Anonym Anonym

Jeg har altid en pakke i min håndbagage – hvis min backpack skulle blive forsinket, og resten har jeg i min backpack. Selvom min bagage er blevet tjekket har ingen kommenteret det.. Har også p-piller og vitaminer i håndtasken til en uge – heller aldrig hørt noget for det..!?

Anonym Kiaveise

Du skal altid have din medicin i håndbagagen i tilfælde af hvis din bagage forsvinder..!

Anonym jak

vil gerne have det i håndbagagen da jeg tidligere har været uden bagage i flere dage. Men synes at 60 piller er mange at have i håndbagagen. Jeg skal have dem med til Qatar og Malaysia (skal bruge dem på Borneo) er der nogen der kender til nogle regler om hvor mange piller man må have i håndbagagen i disse to lande?

Anonym Kiaveise

Hvis bare du har en læge erklæring så må du have alt det medicin med du vil, mener jeg.. men prøv og google det..

Anonym Kristine

Jeg er selv uddannet farmakonom: man anbefaler altid at opbevare medicin i original emballage, så opstår der som regel ingen misforståelser. derudover kan man medbringe så meget man har lyst til. det kan kræve et såkaldt “pillepas” hvis man rejser i bestemte lande, men det behøves ikke i asien og på den pågældende medicin. du kan frit medbringe det!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account