Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3520276
     Anonym

      Jeg skal til Borneo i tre uger til februar 2008. Jeg har været omkring lægen for at snakke vaccinatioen. Jeg fortalte at vores plan i perioden ville være at bo på primitive steder og at vi vil komme til at opholde os i junglen i kortere perioder. Han vil godt give mig malairie piller hvis jeg vil have det men som han siger har de mere forstand på malarie der hvor jeg kommer hen end han har og vil vi vide præcis hvad der skulle gøres hvis nu…… Han tilbyder mig at jeg kan få en “kur” med – hvilket vil sige at hvis jeg får usædvanlig høj feber skal jeg tage en kur på fire piller i fire dage. (en hver dag).
      Er der nogen der har erfaring med det og hvad er andre blevet anbefalet?
      Rosa

      #3520433
       Anonym

        Tak for svaret. Mmmm måske du også kan komme med nogle gode råd til vores Borneo tur? Hvilke udflugter kan du anbefale og kan du evt anbefale nogle guest house?

        #3520434
         Anonym

          Tak for svaret. Mmmm måske du også kan komme med nogle gode råd til vores Borneo tur? Hvilke udflugter kan du anbefale og kan du evt anbefale nogle guest house?

          #3520435
           Anonym

            Tak for svaret. Mmmm måske du også kan komme med nogle gode råd til vores Borneo tur? Hvilke udflugter kan du anbefale og kan du evt anbefale nogle guest house?

            #3520437
             Anonym

              Tak for svaret. Mmmm måske du også kan komme med nogle gode råd til vores Borneo tur? Hvilke udflugter kan du anbefale og kan du evt anbefale nogle guest house?

              #3520335
               Lisabel

                Hej
                Jeg har lige været på Borneo i 2 uger. Fik mine vaccinationer på udlandsvaccinationen i kbh, og der fik vi også recept på malerone. Men jeg tror det er fint at få sådan en kur som din læge taler om.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account