This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym HLJ

Hey derude..

Vi er to piger der i april måned skal rejse fra bangkok til Singapore, hvor vi for det meste vil rejse med tog, på vestsiden af malaysia. vi er dog lidt i tvivl om, hvor vi skal gøre holdt på vejen, udover selvfølgelig kuala lumpur, så vi håbede på at få nogle gode råd? vi er ikke interesseret i dykning, men nogle gode/flotte strande, og nogle spændende kulturelle steder? specielt i malaysia..

Anonym Kevin

Jeg skal selv til Malaysia til Marts. En af mine venner var afsted sidste år og han sagde at Taman Negara bør man helt sikkert besøge. Satser selv på en 2-3 dages trekking i junglen og bo derinde med guide.

Anonym smone

Jeg har selv lige rejst i Sydøstasien, og dermed også Malaysia. Vi var i Melaka´- en lille by, som er kendt for at være meget historisk. Det er en rigtig dejlig og hyggelig by, men da den ikke er så stor, er det ikke nødvendigt at være der i mere end et par dage. Men helt sikekt et besøg værd! Mht. strand var vi på øen Pangkor, som er kendt for naturen, vandsport og strande, og så er der ikke særligt turistet, så det er et meget afslappet sted! Mht flotte strande skulle de smukkeste vist være på østkysten.

Anonym nicklas

jeg er selv i malaysia i oejeblikket, og maa indroemme at “perhetian islands” der ligger nord oest er de flotteste oeer jeg har set. gode strande, byliv osv. snorkling er ogsaa perfekt der fra.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account