This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym milla06

Vi er to tøser som ska et smut til sydøstasien her til næste år… Vi har fundet en masse info, vi mangler nu bare noget omkring Malaysia. Vi flyver til Kuala Lompur, hvor vi ca har 14 dage at bruge i malaysia.

Hvad kan anbefales, vi vil gerne opleve noget flot natur, kultur og nogle fantastiske strande. Eller er vi åbne for det meste..:)

Håber noget har noget erfaring derfra..:)

Anonym DennisJ

Strande: Langkawi
    Kultur: Kuala Lumpur bl.a.
    Natur: Over det hele i Malaysia

Tag på en 3 dages trektur evt.

Anonym carsten

Kan anbefale Cameron Highlands, det er helt enestående natur med flotte temarker, og flotte treks, masser af endagstrek og hyggelige små byer.

Anonym Anonym

I kan tage Cameron Highlands, videre til Teman negara og slutte på Perhentian islands. Der er få timer fra Perhentian til Terengganu, hvor der gode flyve muligheder videre.
    Passer fint til 14 dage.
    God tur.

Anonym mui

mht til strande så syne jeg Perhentian Islands er meget bedre og flottere end Langkawi.

Var på Perhentian først, senere kom jeg til Langkawi som jeg ellers havde hørt meget godt om, men blev lidt skuffet.

Anonym Jesper Jensen

Noget af det flotteste natur at I kan opleve i Malaysia er Teman Negara National Parken – Tjek i øvrigt denne side med info om Malaysia: http://www.travelfish.org/country/malaysia

Anonym Rasmus

Vil lige tilføje til ovenstående at det kommer meget an på hvornår i skal rejse næste år.. Perhentian har regnsæson fra oktober til marts og mange steder på øen er helt lukket i den periode, mens der er højsæson på Langkawi… Så meget kommer an på rejsetidspunkt..
    Men ja, Perhentian er fantastisk, hvis man kommer i sommermånederne..

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account