Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3533925 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     sofieeva

Hej!
      Vi er et par som skal rejse fra midten af semptember og 3 uger frem. Vi er fristede af Malaysia, men er i tvivl om det er et dårligt tidspunkt, i forhold til vejret? Vi vil gerne opleve smuk natur og spændende dyreliv, men også sol og lækre badestrande. Kunne Malaysia være det sted, eller er der andre mere oplagte steder?
      På forhånd tak for hjælpen:-)

Dennis

Skal selv til Malaysia i den periode.

Mht regn så regner det generelt meget året rundt i Kuala Lumpur, så det er hip som hap. Inde i landet er det primært højland og regnskov så der regner det også rimelig ligeligt fordelt året rundt. Så er der et sted som nordøst, Kota Bharu og Perhentian Islands, der starter regntiden i november og SÅ regner det ellers meget dér. Jeg kender ikke til Perhentians regntid da det jo er et ø-klima og er lidt anderledes ift fastlandet. Malaysia på Borneo skal jeg ikke til, så har ikke lige kigget på det.

Men smukt er der, de har det hele du spørger efter, og efter min opfattelse ikke så turistet som Thailand. Jeg glæder mig i hvert fald totalt meget til jeg tager afsted.

Lotte

Hej
          Jeg kan varmt anbefale Malaysia. Østkysten er interessant, og Tioman samt Perhentian er perler. Søde mennesker og spændende kultur – Ja, sandheden om regnen er, at selv i tørperioden kommer der regn, men fordelen er, at der ikke er regntid både på øst- og vestkysten på samme tid, og det tager ikke lang tid at komme fra øst til vest. Derfor; regner det meget på den ene side rejser I bare til den anden side

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account