This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle malaysia kendere..
    Min kæreste og jeg tror nu at vi har fundet en rute rundt i malaysia som vi godt kunne tænke os at få noget feedback på. Vi kommer flyvende fra Manila til Kota Kinabalu ser området der og vil bevæge os ned mod Sarawak og gerne sejle på kuching floden. Dernæst flyver vi fra Kuching til JB hvorfra vi tager til singapore. Vi flyver fra singapore til kuala lumpur hvor vi ender turen inden vi flyver til bangkok. Ser denne rute fornuftig ud og har du/i forslag hvad der er værdie ting at se på denne tur?
    Håber på mange tilbagesvar.

På forhånd tak

N

Anonym Hemdorff

Hejsa. jeg vil helt klart foreslå at i tager til mount kinabalu og bestiger det. det er en 2 dages tur hvor man går ca 3/4 op af bjerget den første dag. herefter overnatter man og fortsætter turen mod toppen kl 2-3 om natten, så man kan nå toppen før solen står op. det er utroligt fedt at opleve solopgangen fra toppen. Håber det kan bruges
    God tur
    Jakob
    (P.s der er meget koldt på toppen medbring en jakke ellers kan de lejes det sted hvor man overnatter)

Anonym Anonym

Tak for tippet Jakob, synes du ellers ruten ser fornuftig ud?

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

for så vidt angår Borneo, så tror jeg denne tråd dækker nogle af dine spørgsmål 🙂

https://www.backpackerplanet.dk/resjecafe/rejsesnak/19/34439/svar.htm

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account