This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rikke.dam

Hej alle.
    Mig og kælresten har en månedsrejse til sommer. Vi flyver til Bangkok sidst i Juli og forlader bangkok sidst i Augsut. Planen er at rejse til Malaysia, borneo.
    Jeg tænker at vi hopper direkte på et fly til Kuala Lumpur og er der et par dage.. MEN HVAD SKAL VI SÅ?

– Jeg har virkelig brug for nogle råd, nogle “must”, og nogle tips til evt. turer eller rejsemåder.
    Jeg har selv tidligere rejst en del, så det er slet ikke nyt.
    Vi er interesseret i trekking, homestays, kultur, lækre strande, og dykning (jeg er advanced, min kæreste har ikke certifikat)

Tak

Anonym raslyng

Med en lille måned til rådighed ville jeg vælge enten Sarawak eller Sabah. I vil få travlt, hvis I skal nå begge dele.
    Jeg vil anbefale Sarawak. Bario var mit highlight med “Wilson” og “Musar” på jungletrekking, men det er nogle år siden. Der er nu mulighed for dykning samt besøg i diverse parker med orangutanger mm samt langhusbesøg ved floden + Gunung Mulu området.
    Rigtig god tur

Anonym meinike

hej rikke dan.. I tp findes der en DVD om borneo lavet af bbc.. den er rigtig god som inspiration.. men det er et barsk klimaområde i har valgt jer, ville forslå i laver noget resources på området hvis i begiver jer ud i regnskovsområder osv.. topas har en ret så billig rejse til salg i borneo, hvor man kommer igennem alle de interesante områder.. siger ikke i skal købe rejsen, men brug den som inspirationskilde måske.. I kunne evt leje en lokal guide, de koster ingenting dvs ca 20-30 kr om dagen gætter jeg på.. husk at besøge lægen inden i tager afsted!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account