This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikkelr

Hej derude.

Jeg er pt i det Sydlige Thailand, og når mit Visa udløber om 10 dage, drager jeg videre mod Malaysia.

Jeg backpacker alene rundt og har nu 30 dage tilbage at rejse rundt i, inden turen går hjem.

Har i gode forslag til destinationer, jeg øsnker at se og opleve:

– Trekking (vilde udsiger!!)
    – Arkitektur/kultur
    – Klatring
    – Dykning
    – Fede ruter på motorbike

På forhånd tak 😀

Anonym Jens

Hej,

Du kan sagtens få 30 dage til at gå på fastlandet i Malaysia.

Jeg ville først tage til Lankawi (strande, natteliv), derefter Georgetown (cool koloni-by). Efter det bør du tage tværs over landet til øerne The Perhentians (minder meget om Koh Tao). Derfra kan du følge kysten sydpå hvor der er kitesurfing og små kystbyer inden du rammer Tioman-øen som minder lidt om Koh Chang. Derfra ville jeg tage op til Cameron Highlands hvor du kan bruge mange dage på at trekke rundt.

Der er mange fede ruter på motorcykel. Vi kørte rundt omkring Georgetown i et par dage, men det ville også være cool at køre rundt i Cameron Highlands.

Slut af i KL 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

De svar som du har modtaget sidder lige i skabet.lige efter bogen har selv rejset de steder i malayisa.
    har du tiden kan du sejle fra penang til sumarta fra medan tag du til lake toba fedt sted.
    Finder du nu en super billige tur retur fra bangkok til balie er det også en super fed oplevelse,
    forsat god rejse.
    lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account