This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rikkepink

Hejsa

Jeg er ved at planlægge en 3 ugers tur til malaysia i juli.. Jeg kan læse flere steder det er en rigtig go ide og booke hotel i forvejen, da meget ellers er udsolgt – er der nogle der har erfaringer med dette? Vil jo helst undgå at binde mig fast til bookniger:)
    Turen forventes at gå til: K.L – perhentian island, cameron highland – taman negara – K.L

Mvh Rikke

Anonym Anonym

Jeg ville kun Booke på Perhentian. God tur

Anonym Louise

Jeg var også i Malaysia i juli/august sidste år og vi havde ikke booket noget hjemmefra – heller ikke på Perhentian. I forhold til Perhentian vil jeg dog råde dig til at komme med den første båd om morgenen.

Ha’ en god tur!

Anonym MissAdventure

Jeg var i KL og på Perhentian i juli 2010
    Vi havde booket hjemmefra.

Hvis jeg skulle dertil igen… ville jeg booke på Perhentians igen…. men i KL ville jeg ikke booke på forhånd…vi var ikke tilfreds med det hotel vi boede på i forhold til, hvad vi gav for det…. og ville nok også vælge et andet område, hvis vi ville til KL igen..

Var vild med Perhentian… det kan I godt glæde jer til…. 🙂

Anonym rikkepink

vi har nu forsøgt at booke på perhentians, men ingen svare os på vores mail:( har i nogle gode ideer? vi har fået booket de første 3 nætter, men er nervøse for om der er fuldt booket overalt når vi kommer frem.. nogle gode ideer??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account