This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Trine

Hej
    Jeg er lige hjemvendt efter en måned i Malaysia. Efter min mening er det den nordlige del af Borneo (Sabah) der er interessant. Hvis I ikke har mulighed for at tage derhen ville jeg anbefale Vietnam istedet.
    Et rigtig godt alternativ til en af de thailandske øer er Pulau Perhentian (Kecil). Øen ligger nordpå udfor Malaysias østkyst. Er virkelig et dejligt sted og rigtig god dykning.
    Jeg fløj med AirAsia fra Bangkok til Kuala Lumpur og videre til Borneo derfra. Det er nemt og billigt og sparrer utrolig mange timers tranport. Synes det er det værd når man kun er afsted en måned.
    Mht. prisniveau synes jeg det ligner de andre lande meget. Øen er måske lidt dyrere men det er bestemt muligt at gøre det meget meget billigt.
    Rigtig god tur!

Anonym tgn

Mange tak for svaret.
    Har du også været i Vietnam? Spørger fordi jeg har hørt man som skandinav får 14 dages gratis visum til vietnam. Hvis man vil være der længere skal man så købe et rigtigt visum. Jeg sys bare ikke folk i asien kender til denne regl når jeg har spugt dem, så ved ikke om jeg tror det fungere nå man står og vil ind i landet??
    Vh
    Tina 🙂

Anonym Trine

Jeg var i Vietnam i en månedstisd. Havde købt visum hjemmefra. Kig på den vietnamesiske ambassades hjemmeside eller ring derud.

Anonym tgn

Hej Alle

Min kæreste og jeg tager til Asien i en måned i Juli. Vi har efterhånden været i alle landende undtagen Vietnam og Malaysia. Vi mener, pga. den korte tid vi er afsted, at Malaysia er det bedste valg. Vi lander nemlig i Bangkok og skal så rejse videre derfra (er der nogen der har erfaring med det(?), vi regner med at tage toget!). Så reelt set bliver det nok en uge i Thailand og tre uger til Malaysia.
    Vi har derfor vist kun tid til den malaysiske halvø (vestmalaysia). Men vi er utroligt interesset i at høre om andres erfaringer med Malaysia.

Og kan det passe at det er noget dyrere end Thailand, Laos og Cambodia??

Håber i har nogle gode forslag 😀

Anonym Rosa H

Hejsa.
    Jeg er lige kommet hjem fra tre uger på Borneo (Sabah) og det kan varmt anbefales. Det er super nemt at rejse rundt , folk er enormt venlige, dejlig billigt og der er mange ting at tage sig til. fantastisk natur og skønne strande.
    Rigtig god tur.
    Rosa

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account