This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tina88

Hejsa

Min kæreste og jeg har små 2 måneder hvor vi skal rejse rundt på egen hånd i Malaysia og Thailand i juli/august.
    Vi lander i Kuala Lumpur omkring midnat (er der nogen der har et godt tip til hvad man så gør her for at komme ind til selve Kuala Lumpur?) -og hvor mange dage anbefales det at bruge i selve Kuala Lumpur?

Det er første gang vi sådan skal ud at rejse, så vi har ikke så meget forstand på det hele. Hvad vil I anbefale at se i Malaysia, nogle gode bountyøer?! -da Thailand ikke lige er den bedste sæson i juli/august vil det jo nok være bedst at nyde bountyøer i Malaysia i stedet for, da det her er højsæson.

Vi har en flybillet hjem fra Bangkok, men skal selv finde ud af hvordan vi vil komme fra A til B. Nogen der har erfaringer her? Og hvad der er godt at opleve i Thailand i denne sæson? -og hvor lang tid I anbefaler vi skal bruge i hvert land?

Kom gerne med alle de tips i kan komme på, det vil være til stor hjælp!!

Anonym Rasmus

Hejsa.. Rejste selv i området i sommers.. Har tidligere været i Kuala Lumpur ( lufthavnen ligger ca 35 km udenfor byen.. Der kører noget lyntog, ellers kostede en taxa ca 150 kr, hvilket er godt givet ud)
    Det mest spændende er at bo i Chinatown, hvor alle de billige guesthouse også ligger i nærheden. Ellers vil jeg anbefale en 3-5 dage.. Derefter måske Cameroun Highlands og hvis du skal have gode øer på denne årstid må det være Perhentian Islands!!!!
    Dog vil jeg sige at Koh Phangan/samui har næsten samme årstid, så hvis man er til fest er Full Moon om sommeren også stort!!
    Det er nemt at komme til Bangkok alle steder fra, så det klarer i nemt..
    Jeg vil klart anbefale at bruge mest tid i Thailand!!! Billigere og folk er generelt flinkere…
    Hav god tid i Bangkok til slut til shopping og kultur/fest!!

Anonym Martin

Hey..

Der køre også busser fra lufthavnen og ind til centrum.. Ellers vil jeg også klart anbefale Perhentian, som et must:)
    At komme fra A-B bliver intet problem, bus-nettet er super godt også over grænsen, og ellers kan du tjekke airasia.com…

Anonym Rikke&Kasper

Har i været afsted? Vi vil nemlig også gerne i de to samme lande til næste år, men har heller er også på bar bund om hvad vi skal se, og hvor vi skal rejse hen.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account