This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MissAdventure

Hej..
    Jeg var på Perhentian forrige sommer… dog i juli måned… skøøønt sted…
    Jeg kan ikke udtale mig om vejret i marts… men synes, du skulle spørge dem, der bor/arbejder der… de ved det helt sikkert…
    Jeg dykkede med Turtle bay divers…. og de ansatte der er ret aktive i deres facebook-gruppe:
    https://www.facebook.com/#!/groups/139572708798/
    Så hvis du stiller dit spørgsmål (på engelsk selvfølgelig) på deres fb-væg… så kunne jeg forestille mig, at de kan give dig et svar 🙂

MVH MissAdventure

Anonym FannyHye

Min veninde og jeg har planer om besøge Perhentian Islands (Kecil) ca. midt i marts til start april 2012..

Ved godt, at der er wet season og at øerne lukker ned i perioden omkring november til februar, men er i tvivl med marts..

Har undersøgt et hav af hjemmesider omkring klimaet på perhentian på dette tidspunkt, og nogen hjemmesider siger at marts-april er et rigtig godt tidspunkt, mens andre siger at øerne først åbner op til april.. (bla. en gammel tråd herinde fra)

Jeg er virkelig forvirret! Ved godt at det måske er lidt risky med vejret i marts, men rigtig mange hjemmesider viser at vejret skulle være rigtig godt i marts/april..

HJÆLP!

🙂

Anonym Helene

jeg var der i april 08, og der faldt ikke en dråbe regn, og var sindssygt varmt og lækkert.. så tror det er ok i marts.. det ville ikke have gjort os noget at der kom en lille smule regn 🙂

Men SKØNT sted ellers – rigtig god stemning..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account