This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NF

Jeg skal til Sabah til december og er derfor meget interesseret i at høre om erfaringer fra div små øer i nærheden. Jeg overvejer bla at tage til Mabul – men synes umiddelbart at det virker rigtig dyrt at bo der – dvs har indtil videre kun fundet to mulige steder, hvor priser ligger på ca 350 dollars per nat. Er der nogen der ved, hvor man kan bo billigere??
    Dertil kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan mulighederne for at snorkle er – samt i det hele taget mulighederne, hvis man ikke kun vil dykke…
    🙂 NF

Anonym none

Hej NF!
    Ifølge denne hjemmeside http://www.swvresort.com/ ser det ud til at det er dyrt, at bo på Mabul Island og hvis man klikker på “Getting there” efter man er kommet ind på selve hjemmesiden kommer der et billede frem hvor det ser ud til at Mabul Island er en meget lille ø.
    Mvh. Jesper

Anonym NF

Hej Jesper,
    tak for dit svar. Kender godt hjemmesiden og synes også det ser meget dyrt ud. Har dog hørt at der skulle være steder på Mabul der ikke var helt så dyre, og da det jo ser ret paradisisk ud, er det jo værd at undersøge nærmere:-)
    Har du været på Borneo og kender du evt gode alternative steder at tage hen?
    Bedste hilsner,
    NF

Anonym none

Hej NF!
    Jeg har ikke været på Borneo, så jeg jeg kan ikke hjælpe dig yderligere.
    Mvh. Jesper

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account