This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg er en frisk pige med rigtig meget krudt, der godt kunne tænke sige at sætte 1md af i hele Juli til at opleve Malaysia, Singapore, Fillippierne og evt. Bali.

Jeg er åben for andre steder.
    Jeg elsker at slikke sol og ligge på de fine strande. Har aldrig været nogle af de steder og er derfor klar til at rejse rundt, hvis nogle herude har samme interesse, så skriv endelig.
    Jeg er mest til sol og strand og selvfølgelig ud at opleve de forskellige kulturer. Jeg er meget spontan og elsker spænding.

Skriv, hvis du har samme interesse.
    esmersungirl@hotmail.com

Anonym Anonym

Det var godt nok mange steder i forhold til du kun vil afsted 1 måned! Du kan sagtens bruge en måned på Filippinerne alene, ja og også sagtens mere 🙂 Men hvis du gerne vil nogle forskellige steder, kan du eks. kombinere Singapore og Bali og hvis det kun er fastlands Malaysia vil du evt. også godt kunne vælge at kombinere det med enten Singapore eller Bali, men du vil også sagtens kunne bruge en måned bare der og ellers kan det kombineres med den Malaysiske del af Borneo.

Men det kommer selvfølgelig an på hvad du gerne vil have ud af din rejse, men med en måned at rejse I, ville jeg ikke vælge så mange steder!

Anonym Anonym

Præcis. Jeg skal bare opleve stederne..man kan bruge mange måneder mange steder..Skal bare være maks 1 uge hvert sted.
    Bare slappe af og nyde det. Behøves ikke at rejse 2 måneder for at se de steder.

Anonym Anonym

Man når slet ikke at “opleve” stederne nok nærmere at se attraktionerne. Du kommer overhovedet ikke til at se stederne nok nærmere en til to byer. Begræns dig søde ven. Du burde forhåbeligt have nok tid til at komme forbi stederne en anden gang. Du kan sagtens bruge 1-2 måneder i landene/stederne (måske bort set fra Singapore), som du nævner uden at have set det hele. Begræns dig! Din krop skal jo også lige have muligheden for at kunne følge med

Anonym Cecilie

Sælges: KBH-Dubai-New Delhi-KBH – Flybillet
    Flybillet denne sommer sælges. Direkte fly fra KBH til Dubai 27. maj. Direkte fly fra Dubai til New Delhi 3. juli. Fly fra New Delhi til KBH den 20. juli med 1 mellemlanding. Emirates fly med 30 kg tilladt baggage.

Dubai er super spændende og har de dejligste strande og MASSER af sol – vidunderlig international by.

ceciliebresson@hotmail.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account