This topic is empty.

• Forfatter
     caro19

hej, mit navn er caroline og jeg har lige været 3mdr i malaysia, hvor har i tænk jer at være når i besøger malaysia? fast landet, eller borneo eller begge dele? Et af verdens beste dykker steder (ligger på top 10 over dykker steder i verden) ligger ud for sabah, og hedder sepidan og er så fantastik smukt. Så er der sepilok orangutag center som jeg helt klart sys i må se hvis i besøger sabah, og sydøst asiens højeste bjerg mounten kinabalu, det er hårdt men vild fed oplevelse, men man er lidt stiv benet to tre dage efter. det er ikke svært at komme til singapore i kan tag en bus eller et tog, toget er billigest, hm der er så mange fede steder, men ved ikke helt hvilken del i vil være i malaysia så,

caro19

ps i kan lige skriv så kan jeg hjælpe lidt mere hvis i vil, men ellers er the lovnly planet en god bog at hade med. rejsen går til malysia, er ikke en særlige god rejse bog, den hade jeg desvære købt.
    hilsen caroline

Anonym monica og brian

Hejsa

Vi er et par som tager til malaysia til august. Vi har 20 dage ialt og vil gerne opleve så meget som overhoved muligt. Vi kræver ingen fine forhold, men er heller ikke intereseret i at bo meget meget primitivt. Sagtens dele bad og toilet, men vi vil helst sove alene! Vi kender intet til malaysia, men har hørt at der skulle være gode muligheder for ar snokle, dykke og se natur. Vi vil gerne til den national park/jungel i snakker så meget om ellers har vi ingen forventninger, gerne dykke, snokle og slappe af på en lækker ø.

Har i nogen forslag til hvor vi skal tage hen? og er der nogen som kendet til hvor let det er at komme en tur til singapore.

Generalt vil jeg bare gerne høre om jeres oplevelser med malaysia er, hvordan er leveomkostningerne?, gode steder at sove? mm

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account