This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pernille K. Olesen

Vi er to piger, som lige er kommet hjem fra rundrejse i Thailand og Vietnam. Om en uge rejser vi afsted igen, hvor vi skal være endnu tre uger i Vietnam og derefter til New Zealand.

Herefter har vi så ti dage, hvor vi har booket billetter til LA og Las Vegas. MEN vi overvejet lidt at droppe dette og så tage en smut til Malaysia istedet???

Er der nogle der kan anbefale det ene sted frem fordet andet? Vi har nemlig ikke været nogle af stederne før.

Håber i kan hjælpe os 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej piger.
    Godt valg malaysia er et godt land og rejse i og har meget at byde på, tjek de steder jeg skriver til jer,perhentian ,tioman island to flotte öere hvor i kan dykke og snorkel ligge på starnden og nyde det söde liv,har ikke selv vaeret på tioman,jeg var på perhentian for år tilbage som var rigtig godt,har kun höret godt om tiroman,har selv vaeret i penang mange gange i min tid som back packer .kan anbefalde jer hvis i tag til penang at sejle til sumarta til medan og vider til lake toba,penang super god mad til billige penge og en oplevelse hver,husk cameron highlands super flot sted,kuala lumpur fed by synes jeg,var ikke selv i en natonal park og det kan anbefaldes,igen godt valg,tjek de steder ud jeg har skreven til jer og se om det er noget for jer,Husk singapore ligger ikke langt derfra og et par dage i singapore med en singa por sling går man ikke fejl af,lars

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account