Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538069
     LykkeW

      Hej alle.
      Jeg skal med 5 tøser (alder mellem 23 – 26) til Malta om lidt over en måned.
      Jeg ville høre om der er nogle erfarne der vil dele ud af deres oplevelser på Malta?
      Jeg vil meget gerne have ideer til hvad der ville være sjovt/spændende at se og hvad i absolut vil fraråde. 🙂
      Håber i kan hjælpe.
      P.s. Vi har bil dernede så hele øen er en mulighed.

      #3538079
       RAME

        i skal helt klart besøge mdina, en fantastisk middelalderby, der er en caffebar med udsigt over store dele af øen, kagen der er fantastisk… der ud over sejler der en båd til den nærliggende ø, Gozo her findes den røde strand, nogle meget fasinerende og velbevarede bygninger+ruiner af et gammel kloster.
        der udover er der jo den gamle fæstning i valettas havn.
        der udover er der både spændene mad og natteliv på øen. og som prikken over i’et er det meget normalt med skønhedspleje der nede, så en tims massage eller anden form for krops pleje koster ca. 100 kr. en skøn ting at gøre midt på dagen hvor der virkeligt kan blive varmt.
        i skal være opmærksomme på at maltesere køre godt men de køre meget stærkt og ret agresivt, og busserne på hovede øen fungere fint og på øen kan man lege en taxi en hel dag for under 300 kr. som sætter jer af og henter jer som i gerne vil have det…

        #3538183
         B-martin

          Fedt, gode tips:)

          #3538206
           LykkeW

            Tak for gode tips.
            det er nu skrevet ned og vi vil helt sikkert overveje at leje en taxa et par dage i stedet for at leje en bil. Det lyder jo ustyrligt billigt 🙂
            Mange tak!

            #3538244
             Bøvle

              Hej lykke. Vi er tre århusianske drenge der regner med at tage til malta d. 26 juni til d. 3 juli. Er det der i skal afsted?, vi kunne evt. mødes dernede – vi er flinke og rare = )..

              #3538299
               LykkeW

                Hej “Bøvle”
                Vi bytter lige plads på Malta kan jeg se.
                Vi tager afsted den 4 og kommer hjem igen den 11 juli. Desværre.. ellers en rigtig god idé 🙂

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account