This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lpk

Jeg er for knap 2 måneder siden kommet hjem fra den vildeste rejse i mit liv.

6 måneder i Afrika, sydamerika og mellemamerika/ 6 måneder i paradis.

Jeg skulle have været afsted i et år, men jeg faldt ned fra 4-6 meter et sted i Panama og brækkede min hofte.. bum, så nu er jeg hjemme igen:)

well, jeg har skrevet et blog som mine venner og familie flittigt har fulgt med i hjemme fra DK hvor jeg fortæller om dykning med hvidhajer, couchsurfing i Afrika, Tango i argentina og tja I ved – hvad man nu får tiden til at gå med…og måske vigtigst af alt, hvordan man kan komme rundt i de forskellige lande.
    ENjoy!

JA SGU!

Anonym kongen_444

Hej.

Super fed inspiration. vad fik dig til at hoppe ud i enne rejse på egen hånd?

mvh

kasper

Anonym lp2400

Tak!

@Kasper
    : et parforhold som gik i vasken 😉

@nicolaipedersen: hvis du væbner dig med en lonely planet guide bog (og tager på de hostels de anbefaler) er det svært ikke at møde andre backpackerer. Dog var Nairobi og Kampala ret ‘turist’-øde. Og tak, haha – hoften er vokset fint sammen igen.

Anonym kongen_444

PeRfekto, tak for svar 😉

Anonym nicolaipedersen

Rigtig fed læsning.

Tænkte lidt på, hvordan du kan være så heldig at møde backpackere på din vej hele tiden? Eller er det bare sådan derude.

Håber du er kommet dig over dit styrt. 😉

Anonym Marie

Hvor lang tid var du af sted og hvor mange penge brugte du i alt? 🙂

Anonym Marie

Okay, glem spørgsmålet med hvor lang tid du var af sted. Men hvor mange penge brugte du? 😀

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account