This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Peter Vejrum Terp

Hej Astrid

Mange tak fordi at du gjorde opmærksom på at Rejsekammerater ikke virker mere…
    Jeg har fikset den fejl der var, og det skulle nu være muligt at oprette rejsekammerater igen…

Med Venlige Rejsehilsner
    Peter Terp

Anonym astridjl

Hej… Eftersom rejsekammerater ikke virker skriver jeg her;
    Jeg mangler en at rejse med Fra ca september 06…
    Har fundet en rejse til Beijing, hvor man selv skal finde til hongkong, derfra øhop (så at sige) til Guam, Truk, Pohnpei, Marshalløerne og Hawaii, så til los Angeles, San Francisco og så seattle. Ville helst tage den omvendt så vi kan holde jul i LA, da jeg kender nogen vi kan bo hos…
    Jeg kan ikke rejse tidligere, men tjek min profil for mere info… Jeg håber på masser af surfing, dykning ect.

Anonym Anonym

Køb/salg virker heller ikke!!!!

Anonym Christel

Hey astrid..
    Har du fundet nogle at rejse med.. og hvornår ville du tage afsted?? Jeg er en pige på 22.. jeg har et brændende ønske om at komme ud og rejse.. er rimelig åben overfor rejsemålet men vil meget gerne rejse rundt med rygsæk og opleve så meget som mulig!!
    Har haft problemer med at finde nogle som havde tid og lyst til at rejse, så er helt ny på siden her.. Tænkte at det måtte prøves. 🙂
    hilsen Christel

Anonym Sascha

Hey Astrid og Christel..
    Jeg er en pige på 21 og har selv et brændende ønske om at komme ud og opleve verden.
    Vile høre om, om i har fundet ud af hvad sådan en rejse ville koste.

Hilsen Sascha.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account