This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym minge

Hej..
    Mig og min søster vl gerne ud og rejse – vi overvejer amerika igennem ( måske i bil ) – vil ihvertfald gerne til mexico, peru, agentina og brasilien… 🙂
    Eller er der noget vi bare skal se/opleve???
    HVor meget skal man regne med???
    Og nogen der har ideer til hvor man kan finde arbejde i Sænderjylland???

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej
    drop USA.
    köb en flybillet der hedder ind til mexico fra Danmark,
    Hjem fra Brasilien rio og rejs så ned igennem central Amerika og syd Amerika og i ville for en oplevelse for livet, Husk når i rejser to bliver det billiger,
    Har selv rejset hele to gange af 2 gange 8 månder i syd og mellem Amerika.
    Der må vaere en masse sommer jobs i jylland, Flvbillitter til mexico hjem fra rio et års billet koster nok 7500 kr, penge hvis i back packer og spiser lokal plus rejser lokal kan i for en kanon rejse og i skal bruge 50000 kr til 8 månder.hasta luego amigos. god rejse lars skynd jer at få lavet nogen penge og komme afsted, ellers bliver det ikke til noget med jer to, hurtig afsted,lars

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Er tilbøjelig til at give Lars ret. Jeg har ikke selv rejst i USA, men alt andet lige vil det være dyrere end at rejse i landene syd for grænsen. Specielt hvis I vælger at leje en bil.

Eftersom at I først skal spare pengene op, vil I nok hurtigere kunne komme afsted hvis I vælger de billige lande frem for de dyre.

F.eks. er Bolivia måske det billigste land i Sydamerika med priser der nærmer sig f.eks. Vietnamesisk prisniveau (dvs. rimelig billigt). Ergo kommer I længere for færre midler. At Bolivia så også har en hel masse at byde på, er så en anden side af sagen.

Derfor, overvej at gemme USA til en anden god gang.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account