This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mads Andersen

god tur

Anonym Troubadouren

Jeg skulle efter planen vandre ad Inca trail til Manu Picchu i februar måned 2010. Nu har jeg hørt fra flere, at stien er lukket i den måned pga. regntiden 🙁 Hvad er spillereglerne så? At stien er fysisk lukket, eller at vandringen er på eget ansvar? Nogen der har et bud?

Anonym carsten

Hej,
    En del af Inca trail er lukket i Februar hvert år grundet renovationsarbejde, dog kan du stadig tage 2 dages turen. Se flg. Link. http://www.andeantravelweb.com/peru/treks/incatrail_regulations.html

Anonym Thomas

Tak til begge!

Anonym Jacob

Et tip til et godt bureau i Cusco: Machette Tours. Ligger lige i centrum, har masser af forskellige muligheder for Inka Trail (alt fra 4 dagsture til flere uger lange trekking ture), og så er det ejet af et par hvor manden er lokal og damen er fra Silkeborg. God tur. Fed oplevelse venter

Anonym Jacob

Et tip til et godt bureau i Cusco: Machette Tours. Ligger lige i centrum, har masser af forskellige muligheder for Inka Trail (alt fra 4 dagsture til flere uger lange trekking ture), og så er det ejet af et par hvor manden er lokal og damen er fra Silkeborg. God tur. Fed oplevelse venter

Anonym Thomas

Jakob@Tak for svaret. Jeg håber, at det kan lykkes også i februar!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account