This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jabbi

Hej alle.

Jeg overvejer at flyve til Marokko til efteråret. Fra Marokko håber jeg at rejse (med tog?) ned syd på til Mali – Men jeg ANER overhodet ikke om dette kan lade sig gøre. Måske er der en stor ørken eller andet der gør at man slet ik kan rejse den vej. Er der nogen der har erfaring med det, eller kender noget til det. Min plan er altså art rejse fra Nordafrika til Vestafrika og jeg kunne meget godt tænke mig at høre fra nogen der har prøvet at rejse der – hvad skal man se???

Mvh Jakob

Anonym Jesper Jensen

Du skal nok ud og flyve…

Du kan ikke tage med tog, og vil du over land er situationen mellem Marokko og Mauretanien / Algeriet spændt.

Al rejse frarådes desuden til Algeriet af mange lande – og helt specielt danskere efter Muhammed krisen.

Mit råd er at tage direkte til Vestafrika og tage Marokko på et senere tidspunkt.

Anonym SigneAH

Hej Jakob.

Jeg har tænkt de samme planer omkring september månede… Har du en at rejse med?

Mvh Signe.

Anonym Katja

Sjovt nok, jeg har tænkt ligenetop i de samme baner tror i vi kunne finde ud af noget med at rejse sammen ?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account