This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej,
    Jeg var selv i Indien for to år siden og havde mave problemer en enkelt gang. Vi havde Ciprofloxazin med som antibiotika, hvilket er både billigt og meget effektivt, hvilket formentlig er hvad din læge vil anbefale. Jeg mener, at en pakke med 10 tabletter koster omkring 80-90 kr
    Som malaria middel havde vi Doxycyklin, hvilket formentlig også er hvad din læge vil anbefale. Jeg har en enkelt gang købt Doxycyklin i Bangkok til meget billige penge.

Jeg vil foreslå, at du køber det hjemmefra. Når du kommer hjem fra Indien, så vil du forstå hvorfor. Det vil bestemt ikke undre mig, hvis du får noget, som enten er for gammelt, dårlig kvalitet eller bare ikke er det rigtige stof, såfremt du køber det i Indien eller Bangkok (som jeg gjorde) for den sags skyld.
    Risikoen ved malaria taget i betragtning, så er pengene for Doxycyklin købt i Danmark helt fair.

Men det overordnede råd må være at snakke med din læge om det. Igen, når man tager risikoen ved malaria i betragtning, så er det essentielt at få en læges vurdering

Anonym Anonym

Hej,

Er der nogen der har erfaring med hvilke præperater der er optimale at bruge mod mave problemer i indien, og ligeledes mod malaria, hvis man gerne vil udenom lariam(fordi man ka blive skør) og malarone(fordi det er så dyrt).

Og nogle der har erfaring med at købe det dernede?Lægerne siger dog at deeet skal man passe på med, fordi man aldrig kan vide sig sikker på sådanne uu-landske præperater.

På forhånd tak.

Anonym Anonym

Når jeg rejser tager jeg altid Bifolac med hjemmefra og tager én om dagenm mens jeg er væk. Man køber det bare på apoteket og det virker, har aldrig haft problemer. (Har godt nok ikke været i Indien, men har bl.a boet under halv-kummerlige forhold i Thailand) På apoteket vil de måske prøve at prakke Paraghurt på dig, men det virker ik. Bifolac er noget bedre. Fås i rør med 30 stk i og koster ikke ret meget.

Anonym Dalsgaard

Jeg har 24 stk. Malarone piller som jeg gerne vil sælge, hvis det har interesse?
    Kan kontaktes på 28181624.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account